عکسهای من

عکسهایی که من گرفته ام - wallpaper

عکسهای من

عکسهایی که من گرفته ام - wallpaper

دور جدید فعالیت

سلام دوستان من از بعد از امتحانام ( ۲۵/۱۱/۱۳۸۶ ) با تعداد زیادی عکس میام.

دانشگاه آزاد نجف آباد - آذر ۱۳۸۶

همان طور که مشخصه من این عکس رو در اواخر پاییز گرفتم و باز هم از دانشگاهم یعنی د... آزاد نجف آباذ گرفتم.

برای دیدن عکس بزرک لینک زیر را در پنجره ای جدید باز کنید.

1224×1632

سی و سه پل اصفهان - آبان ۱۳۸۶

اطمینان دارم که شما عزیزان کاملا" این مکان رو می شناسید.

بله اینجا سی و سه پل اصفهانه که من ازش عکش گرفتم.

برای دیدن عکس بزرک لینک زیر را در پنجره ای جدید باز کنید.

( small (  640×480

دانشگاه آزاد نجف آباد ( اصفهان ) - آبان ۱۳۸۶

این عکس رو من از دانشگاهم در اواسط فصل پاییز گرفتم.

البته تاریخی که عکس ثبت کرده درست نیست چون به علت مستر ریسیت تاریخ گوشیم تنظیم نبوده.

برای دیدن عکس بزرک لینک زیر را در پنجره ای جدید باز کنید.

1224×1632

مزرعه ی پدر بزرگم ۲۱ مهر ۱۳۸۶

این عکس دومیه که من از مزرعه ی پدربزرگم در شهر افوس از توابع فریدن ( اصفهان ) گرفتم و برای شما گذاشتم.

برای دیدن عکس بزرک لینک زیر را در پنجره ای جدید باز کنید.

1224×1632

مزرعه ی پدر بزرگم ۲۱ مهر ۱۳۸۶

سلام دوستان این عکسیه که من از مزرعه ی پدربزرگم در شهر افوس از توابع فریدن ( اصفهان ) گرفتم.

برای دیدن عکس بزرک لینک زیر را در پنجره ای جدید باز کنید.

1224×1632